tweede dag trekking - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu tweede dag trekking - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu

tweede dag trekking

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank en Corrie

15 Oktober 2009 | Thailand, Bangkok

De 2e dag van de trekking begon, na een goede nachtrust, met een ontbijtje in de buitenlucht. De gids vertelde ons dat t vandaag niet zo zwaar zou worden. Na vertrek gingen we weer de bossen in met een prachtige natuur, bamboe van wel 20 mtr. hoog palmbomen en hele mooie vergezichten. Maar we moesten ook verschillende riviertjes oversteken. Niet over een bruggetje maar van de ene steen naar de andere steen springen, met je rugzak bij je. Bij de eerste oversteek gleed ik al ven een steen af en ging onderuit t water in. De gids trok me omhoog en ik kon weer verder. Gelukkig ging ik nog niet koppieonder. Weer verder over rotsblokken en slangs stijle afgronden. Wat een prachtige natuur hier. We kwamen weer bij een oversteek die erg breed was, ook weer van de ene rotsblok springen naar de andere. Maar de vermoeidheid eiste zijn tol. Weer uitgegleden en languit t water in. Koppie onder met rugzak en al. De gids kon me nog bij mn rugzak pakken en t water uittrekken. Iedereen van de groep was geschrokken, en bezorgd, alleen mn knie deed pijn , dus dat viel mee. Evenverderop zagen we een waterval, geweldig wat een power van t water. Iedereen zn zwemkleren aan en gratis douchen. Wat een ervaring om onder zo n watermassa te staan.
Hier de lunch genuttigd en weer verder klouteren en klimmen. We dachten dat die waterval al groot was maar de volgende was helemaal overweldigend. Ook hier weer onderstaan en heerlijk genoten. Na de laatste wandelpartij bij de slaapplaats aangekomen, onder een afdak in de open lucht. Maar er was een privateroom en iedereen was t er overeens dat die voor ons was. Erg leuk van de groepsleden. Ze waren erg leuk en we hebben ook veel met ze gesproken over van alles. Ons engels is niet zo denderend en daar hielden ze wel rekening mee. s Avonds nog n paar flauwe spelletjes gedaan, maar veel gelachen. 23.30 naar ons privekamertje, en ondanks de dunne matrasjes redelijk geslapen onder de klamboe.
Doei.

• 18 Oktober 2009 - 18:56

Ron En Anita:

nou tweede poging om iets naar jullie te schrijven want ik zie mijn eerste bericht er niet op staan dacht nog wel dat ik het goed had gedaan.
    Nou jongens geniet van jullie reisverslag dacht dat wij aventuurlijk waren met onze australie reizen maar dit hebben wij toch nooit gedaan om 3 dagen wandelend door de busch te lopen petje af voor jullie. Ik vind het helemaal niets voor jullie ik zie alleen de huifkar voor me (haha)maar fijn dat het zo goed gaat en harstikke leuk nou ik ga gauw weer verder lezen groetjes ron en anita