snorkelen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu snorkelen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu

snorkelen

Door: corrie

Blijf op de hoogte en volg Frank en Corrie

20 Oktober 2009 | Thailand, Bangkok

Gisteren bij de cottage geprobeerd te snorkelen.Dat was geen goed idee.De zee was erg wild en we werden bij het terug gaan tegen de rotsen geduwd.We heben daar alletwee een paar kleine verwondingen aan over gehouden.Maar we zijn inmiddels wel iets gewend.Verder was er niet veel vis te zien dus ook dat viel een beetje tegen.We dachten het wat rustiger aan te gaan doen,maar de eigenaresse van de cottage was jarig dus er was s avonds een feestje.Eten en drinken was vrij. Er werd cola met rum of whisky geschonken dus dat kwam hard aan.hahaha.We hebben erg veel lol gehad.allerlij flauwe spelletjes gedaan.
Vandaag lekker rustig aan met een boot de zee op geweest,en op verschillende eilanden aangelegd om te snorkelen.Dat was wel leuk maar het is geen Egypte wat de onderwater wereld betreft.
Op de boot werd er voor ons gekookt en raar maar waar het was weer lekker.Wat kunnen die thaise toch lekker koken.Mijn kleren beginnen van al dat lekker eten wel een beetje te stak te zitten,Maar dat is van latere zorg nu toch maar even genieten van al dat lekkers.
Morgen gaan we vehuizen naar een ander deel van het eiland.
Groetjes van ons
inderdaad janny thailand is een heel stuk ervandaan.

• 20 Oktober 2009 - 13:22

Jessica:

Jammer dat je niet zo veel moois onderwater hebt gezien. Onze ervaring bij Ko Pi Pi was dat het zeker net zo mooi - misschien wel mooier - was dan Egypte. Het zal dan toch plaatsafhankelijk zijn. Wat zijn jullie plannen voor aankomende 2 weken? Dikke kus Jessica

• 20 Oktober 2009 - 13:28

Ank:

Ha lief broertje en lieve schoonzus van me,
    wat heerlijk om jullie avonturen (bijna) dagelijks te lezen. Ik kijk er steeds naar uit en verbaas me erover hoe grensverleggend jullie daar bezig zijn zeg. Blijf wel voorzichtig hè, want meer dan deze kleine verwondingen van het snorkelen moet je niet meer zien op te lopen. Gisteren had ik een hele email naar jullie geschreven en ineens was alles weg, balen! Had o.a. vertelt dat Ad donderdag vertrekt naar Kenya, voor 3 weken. Dat voelt deze keer wel heftiger dan in juni hoor. Zal wel met het vallen van blad te maken hebben.
    Het afgelopen weekend ben ik met ons Klasje, Hanneke en M.Elletje naar Beffe geweest. Helaas ging ons Noortje niet mee. Die hebben we daar wel gemist hoor. We hebben het toch hartstikke leuk gehad.
    Verder alles zijn gangetje hier.
    Blijven jullie daar maar lekker genieten hè.
    Knuffel van je (schone)zusje XXXXXXX

• 21 Oktober 2009 - 07:51

Hein:

Hé Frank en corrie, wij volgen jullie op de voet, harstikke leuk die verhalen.Hoop dat je elestiek in je broek hebt zitten dan kun je gewoon lekker door eten.
    groetjes ook van Janneke