2 x 100 cc - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu 2 x 100 cc - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu

2 x 100 cc

Door: corrie

Blijf op de hoogte en volg Frank en Corrie

24 Oktober 2009 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen om 7.30 opgestaan.Dat lijkt misschien wel vroeg voor in de vakantie,maar we willen ook zooo veel doen.Het is nog niet een keer later dan 8 uur geweest dat we zijn opgestaan.Natturlijk heerlijk ontbeten en toen twee scootertjes gehaald.We zijn het hele eiland rondgereden.We hebben een mangrove bos bezocht wat erg leuk was om te zien hoe de bomen in het water groeien.Geen hordes toeristen dus dat was ook mooi meegenomen.Daarna zijn we naar een waterval gegaan.Deze stond wel op de kaart,maar niet met borden aan gegeven, zodat de locals ons de weg hebben gewezen.Dit was een bospadje 30cm breed en 2 km lang waar we met onze scootertjes doorheen crosten.Maar het was zeer de moeite waard. bij de waterval veel kleine plateau s waar we door het water via de rotsblokken tegenop zijn geklommen.Dit was echt ons ding we hebben met volle teugen genoten.
Ook weer leuke foto s en filmpjes gemaakt.
Het was heerlijk rijden in het zonnnetje 30 graden.Maar het gaat soms wel een beetje te hard .Want zo n ding gaat al snel 90 km per uur en dat is toch wel een beetje te hard zonder helm en in je korte broek met hemdje.
Morgen gaan we weer verhuizen we hebben een heel leuk houten hutje aan het strand gevonden.Maar dan wel met een fijner bed als het vorige hutje.Groetjes Corrie en Frank

• 24 Oktober 2009 - 13:30

Ankie:

Ha schatten,
    jullie moeten je in het aardse paradijs voelen zeg. Dat gevoel krijg ik tenminste als ik in gedachte voorstel wat ik lees, supergaaf hoor Frankie en Corrie.
    Vandaag is het hier naatje pet met het weer, maarrr.... het belooft vanaf morgen beter herfstvakantieweer te worden. Ik rijd morgen met ons Fientje en de jongens naar Beffe tot woensdag, ook heerlijk toch.Dat is hier mijn paradijsje op aarde. Donderdag en vrijdag staat in het teken van mijn lieve kleindochtertjes. Dan ga ik met hen iets leuks doen en het volgend weekend gaan Evelyne en Matthijs 'n weekendje samen weg, ff tijd voor elkaar nemen. Dan komen de mannekes lekker weer naar oma.Jaja, ik voel me behoorlijk bevoorrecht, 'n hele week met de kleinkinderen bezig.Ad is inmiddels in zijn paradijsje op aarde, Kenya, aangekomen. Lijkt daar ook goed te gaan. Heb alleen nog een paar sms-jes ontvangen. Vanmiddag komt hij pas op de plaats van bestemming, de farm van Bob en Bea, aan. Hoop dan op 'n mailtje of hyves-contact.
    Nou schatten, blijf genieten hè en oh ja, ik hoop steeds dat er foto's bij zitten. Die kun je niet genoeg sturen hoor, wat mij betreft.
    Kusjes van je (schone)zusje XXXXXXX

• 24 Oktober 2009 - 15:47

Paul:

Hey Papa en Mama,

Klinkt weer heerlijk! En wat is er toch veel te doen daar, ik heb toestraks ook wat foto's aan Dieuwertje laten zien en die vond het ook mooi, dus blijf ze er maar op zetten :D

Liefs,

Paul

• 25 Oktober 2009 - 14:41

Will:

Hoi Wereldreizigers,

Komen jullie nog wel terug naar dit koude kikker landje?? 12 graden regen en soms triest weer!!!
    Geniet er maar lekker van want hier in holland is het naatje met het weer! Leuke foto's trouwens, en wat een durf allemaal. Wensen jullie nog ontzettend veel plezier en tot ziens.

Gr Jose en Will