niet alles is wat het lijkt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu niet alles is wat het lijkt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu

niet alles is wat het lijkt

Door: corrie

Blijf op de hoogte en volg Frank en Corrie

25 Oktober 2009 | Thailand, Bangkok

gisteren een leuk hutje gevonden en geboekt voor 2 nachten.het lag regt aan het strand 2keer struikelen en we lagen in zee.
Toen we vanmorgen hier aan kwamen bleek dat de huurder een nacht had bijgeboekt,of wij het erg vonden om in een stenen huisje aan het strand te gaan.alleen van de buitenkant gezien zag het er ook leuk uit en meteen voor twee nachten betaald.
Eenmaal in het huisje was het erg muf en nadat we een poosje de deur hadden opengezet en de ventilator bleef het toch erg muf.De schimmel zat tegen de muur,dus daar hadden we niet zo n zin in.Terug naar de receptie voor een andere kamer.De ladyboy die daar zat bood ons een andere kamer aan drie keer zo duur.Uiteindelijk hebben we de zeer luxe kamer een nacht voor de prijs van 2 nachten in het hutje.
We zijn naar het hotel hiernaast gelopen en hebben nu voor morgen een erg sfeervol huisje geboekt.welliswaar niet direct aan het strand.Dus morgen naar de buren.Wel maken alletwee deze locaties gebruik van het zelfde strand waar we voor gevallen waren.
Wel heb ik tijdens het kanoen mijn lip verbrand door de zon.Deze is zeer opgezwollen en erg pijnlijk.Bij de farmacie een zalfje gehaald en daar zit een verdovend middel in dus nu is het weer goed te doen.Verder vandaag niet zo veel gedaan wat geluierd op het strand en een olifant geknuffeld.
Het is soms erg moeilijk om fotos te plaatsen
Groetjes en geen kus van Corrie. En Frank

• 25 Oktober 2009 - 21:09

Ron En Anita:

hoi jongens wat een verhalen allemaal weer gisteren waren hein en janneke hier en hebben het uiteraard even over jullie gehad in goede zin. dat voor mensen die jaren vakantie hebben gehouden met Een huifkar dit wel heel avontuurlijk is en we vinden dat jullie het erg goed geregeld hebben. leuk al die hutjes waar jullie in logeren sommige zien er leuk uit nou geniet er nog even van want het is zo weer over en hier is het koud. groetjes

• 26 Oktober 2009 - 08:31

Jessica:

Jullie zullen wel als een koning(in) geslapen hebben in dat luxe hutje. Is de verhuizing ook goed bevallen? Toch wel jammer dat het uploaden van foto's wat stroef gaat? Hebben jullie er al veel genomen?
    Dikke Kus Jessica