beetje pech - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu beetje pech - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu

beetje pech

Door: frank

Blijf op de hoogte en volg Frank en Corrie

29 Oktober 2009 | Thailand, Bangkok

Om 7 uur opgestaan vandaag want we waren van plan om naar de tree tops te gaan , maar helaas toen we deze wilde reserveren bleek die voor vandaag al helemaal volgeboekt te zijn. Het is in Thailand namelijk groot feest, want het regenseizoen is afgelopen en dan hebben de Thaien extra vrije dagen. Dus een invasie van Thaise toeristen is t gevolg op t eiland. Dus onze spullen ingepakt en verhuist naar de exotische locatie Bleu lagoon. Een huisje aan de lagune vlak bij de zee. Daar een scootertje gehuurd en we konden t niet laten om nog even naar de waterval te gaan.Met t scootertje kregen we onderweg nog bandenpech, dus moest ik met de taxi terug om een andere te halen. Corrie met die lekke band teruggereden naar t eerste dorp en daar dat ding geparkeerd zodat de eigenaar t daar op kon halen. Ook wilde we nog met de olifanten zwemmen, maar dat was ook al volgeboekt. Dus ook hier weer pech. Na enig aandringen kon t toch nog want ze zouden dan een extra rit voor ons doen. t Zwemmen konden we nog wel mee doen maar viel wat tegen want we moesten met 20 mensen om beurt op de olifanten. terwijl we de vorige keer een eigen olifant hadden om mee te zwemmen. Daarna een prive rit gemaakt door t bos alletwee op een eigen olifant. we hebben het eerst half uurtje in een stoel op de olifant gezeten en daarna nog een half uur op de kop van de olifant door het bos gereden wat een superervaring om op de kop van dat beest te zitten. Vorige keer heeft Corrie alleen op de kop gereden maar nu kon ik t zelf ook beleven.
Al met al weer een heerlijke dag gehad.
Morgen gaan we wel naar de Tree tops want die hebben we nu alvast gereserveerd.
Groetjes Frank en Corrie.

• 29 Oktober 2009 - 20:25

Anita En Ron:

Nou noem dat maar pech , lekker weer mooie huisjes heerlijke zee,ik dscht dat jullie de laatste week lekker zouden luieren maar nee hoor gewoon erop uit om alles te zien jullie hebben helemaal gelijk. wat een ervaringen op die olifanten zeg. het grootste waar wij op hebben gezetten is een kameel geweest en dat was al heel wat. nou geniet nog even de laatste dagen en veel plezier morgen bij de tree tops

• 30 Oktober 2009 - 08:54

Jessica:

Hey, ik heb even gekeken op internet naar de Blue Lagoon, maar dat ziet er gezellig uit! Weten jullie terug naar Nederland komen? Voor oma is het geen probleem want (ik citeer): "Ik hoor nu meer van ze als in een gewone week in Nederland". Ik zal maandag toch maar naar Schiphol komen voor het geval jullie toch besluiten terug te komen :-). Het is hier trouwens niet zo'n best weer en maandag zal het flink regenen als jullie aankomen, dus kleed je maar warm aan. Liefs Jessica

• 30 Oktober 2009 - 09:45

Janny:

he wat jammer dat jullie al weer terug komen, want dan ga ik deze site van jullie wel missen hoor. is zo gezellie om ff te lezen met een bakkie koffie en de regen buiten horen vallen haha. nou maak er nog top weekend van en geniet nog maar heel erg.

dikke kussssssssssssssssssssss

• 31 Oktober 2009 - 07:49

Ron En Anita:

hele goede reis terug en we bellen snel,jammer dat het er al weer bijna op zit maar we hebben genoten van het reisverslag

• 01 November 2009 - 10:26

Kitty.van.son@hetnet:

hallo lieverds wat een geweldige vrije tijds besteding(geintje)super zo,n vakantie corry met haar olifant erg leuk die foto,s dit was een tip van onze hein nog net op tijd want jullie komen al terug,gr.kitty