Ziek - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu Ziek - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu

Ziek

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Frank en Corrie

09 Februari 2013 | Thailand, Mae Hong Son

Gisteren avond was er nog niks aan de had. Word ik me vannacht opeens dood ziek, overgeven 't leek wel of m'n ingewanden eruit kwamen. Tot overmaat van ramp geen water vannacht, elektra was uitgevallen. Wist niet dat je voor water ook elektra nodig hebt.
Vanmorgen tot 12 uur in m'n bed gelegen en toen een koude douche.
Dacht dat ik daar wel van opknapte en besloot om toch maar een ritje op de scooter te maken. Naar de hotspring. Die vieze zwavel lucht die daar hing deed me geen goed. Nog wat rond gereden maar op een gegeven moment werd het met toch te veel en ben terug naar het dorp gereden.
Voel me hondsberoerd en lig nu aan het meer onder een boom.
Dus heb ik mijn plan gewijzigd. Omdat ik bang ben om nog zieker te worden en dan niet meer wil reizen heb ik besloten om morgen met de bus naar Chiang Mai te gaan. En maandag door te vliegen naar Bangkok.
Vliegtuig en hotels geboekt, heb nu niet veel zin in gedoe.
In de bus zit ik voorin naast de chauffeur dus hoop dat het bochten werk mee valt. Als ik me wat beter voel reis ik vanuit Bangkok nog een paar dagen naar Kanchanaburi.

• 09 Februari 2013 - 10:50

Mojo (forum):

ow Corrie, wat vervelend nu dit te lezen. Hopelijk is het snel beter. Het is wel typisch dat mijn zoon en ik ook steeds echt ziek worden in juist het hoge noorden..Ik denk dat t hoogteziekte is in combi.met klimaat. Mijn hubby houdt het op het verschil van hygiene met de steden en de bergdorpen in en om MHS waar onze magen en darmen niet op ingesteld zijn voor langere tijd. Wat dan ook, veel beterschap en goed dat je je route aanpast.

• 09 Februari 2013 - 11:06

Jessica:

Oh mam, wat akelig, ik hoop dat je snel opknapt, zodat je nog kan genieten van je laatste weekje daar

• 09 Februari 2013 - 11:09

Torra:

Hey Corrie,
    Ik heb je gevonden, althans hier dus.
    Wat vervelend, misschien iets verkeerds gegeten gister? Jammer dat je alles om hebt moeten gooien, of was je toch al van plan naar CM te gaan?
    Heel veel sterkte morgen in de bus, lange rit hoor! Ik blijf je volgen, maar niet naar CM :-)
    Groetjes

• 09 Februari 2013 - 13:15

Rik:

Balen dat je ziek bent geworden, hoop dat het weer snel over is zodat je van de vakantie kunt genieten. Geniet er nog van :)

• 09 Februari 2013 - 16:51

Anita:

Jeetje wat rot hoop dat je gauw weer beter bent en verder kunt genieten . Beterschap

• 09 Februari 2013 - 17:16

Paul En Chantal:

Hey mama, we hopen dat je snel weer een beetje opknapt en nog kunt gaan genieten van de laatste dagen.

Beterschap en liefs,

Paul en Chantal

• 09 Februari 2013 - 18:43

Frank / En Moeder:

Vanmorgen heb ik je nog gesproken en nu jullie moeder even op de hoogte gebracht.
    Ze wenst je snel herstel en vind 't erg jammer en vervelend voor je. Beterschap van je moeder en mij.
    Suc6 met de busrit. XXX

• 10 Februari 2013 - 12:45

Janny:

pffff wat vervelend dat je je zo rot voelt. is het van de hoogte?? heb je daar geen pillen voor of bladeren??? hoop dat je snel opknapt. (in nederland is de griep epedemie is dat het soms?????
    meid geniet nog van alles wat je beleefd en voor nu ff uitzieken.

kussssssssssssss

geniet elke keer van je verhalen en foto.s zag alleen dat ik de vorige dagen niet gereageerd had (te snel afgesloten niet verzonden) volg je op de voet

xjes