Gerold - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu Gerold - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu

Gerold

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Frank en Corrie

11 Februari 2013 | Thailand, Bangkok

Met het vliegtuig van Chiang Mai naar Bangkok.
Heb er niet veel van gemerkt. Na het opstijgen ben ik meteen in slaap gevallen en werd met een stijve nek wakker toen we landen.
Sliep ik in bed maar zo goed!
Geland op Don Muang airport
Was daar nog nooit geweest dus ter plekke uitgezocht hoe ik naar
Kao San moest komen. Dit kan op verschillende manieren, maar ik koos voor de bus. Na navraag moest ik bus nr 59 hebben maar wel de oranje. Net buiten het vliegveld ligt het ( busstation) gewoon langs de snelweg.
Een komen en gaan van bussen en ook bus 59 maar geen oranje.
Vond het niet zo erg,vond het leuk om in die wirwar van bussen de mensen in de voor hun juiste bus te zien stappen.
Uiteindelijk bleek dat ik ook de rode bus kon nemen dus samen met nog 4 backpackers in die bus.
Het was een lange rit maar zo zie je ook iets van Bangkok

Ik heb mijn portemonnee aan een touwtje aan mijn broek zitten.
En was ervan overtuigt dat me zo niks kon gebeuren.
Nu zit er een spleet tussen het zit en rug gedeelte.
Vanuit de achterkant is mijn portemonnee uit mijn zak gehaald het ritsje open gemaakt en het geld eruit gehaald. Mijn bankpas en creditcard zaten er gelukkig nog in. 2300 thb euro 57.00 dus de ramp is te overzien.
Ik was er natuurlijk best wel van geschrokken.
Maar nu komt het er waren mensen in de bus die me geld gingen geven.
Totaal 500 thb ik wilde het natuurlijk absoluut niet aannemen maar ze bleven ZO aandringen. Weet ook niet of ik ze beledigde om dat absoluut niet te willen.
Zal de vraag eens op het forum stellen?
Laat mijn plezier er niet door bederven vooral niet omdat er zo'n lieve Thaise mensen waren die me geld wilden geven.
Zit nu op Kao San Road aan een maaltje van 50 thb.
Morgenochtend de minibus naar Kanchanaburi
Heb een kamer op de raft geboekt.

Heb Frank nog niet kunnen bereiken (is Rik aan het overhuizen)om dit te vertellen dus misschien leest hij het hier wel. Maar moest toch even mijn verhaal kwijt.

• 11 Februari 2013 - 16:26

Paul:

Hi mama,

Vervelend hoor, maar inderdaad gelukkig wel te overzien. Ik zal het zo wel aan papa vertellen, ga ook even mee helpen.

Liefs Paul

• 11 Februari 2013 - 18:56

Janny:

nou nou mje beleefd wel heel andere dingen als dat je smane met frank bent zeg hahaha.
    maar goed is te overzien. maar was het geen truk om je af te leiden???
    he wat lees ik rik een huisje???? gaaf nou geniet nog lekker kusssssssss

• 11 Februari 2013 - 20:04

Anita:

Jeetje wat erg gelukkig niet zoveel geld en je creditcards nog . Kaarsvet inderdaad je laatste week niet bederven. Gaat Rik verhuizen? Toch naar sassenheim?

• 11 Februari 2013 - 23:18

Frank.:

Van Paul idd gehoord dat je gerold was.
    Laat je plezier niet bederven.
    Ik heb een mailtje gestuurd.
    Liefs Frank

• 12 Februari 2013 - 20:16

Ank:

Hi reizigster,
    zijn net terug van 'n lang weekend Ardennen, heerlijk relaxt.
    Heb je verslagen zojuist even bijgelezen. Fijn te lezen dat je weer fit bent , maar minder om te lezen dat ze je gerold hebben. De schade is gelukkig te overzien, maar toch. Wel hartverwarmend hoe daar door je medepassagiers op gereageerd werd zeg, hartstikke lief.
    Nou Corku, geniet er nog ff van, want het eind van je avontuur begint in zicht te komen hè. Toch nog snel gegaan zeg, vind ik.
    Liefs,
    Ank xxx