Laatste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Frank en Corrie

16 Februari 2013 | Thailand, Bangkok

Op tijd opgestaan en om 9.30 uur met de minibus naar Bangkok
Omdat ik al vroeg in de middag in Bangkok was heb ik de boot naar China town genomen. Heel druk, warm en hectisch. Terug de verkeerde boot genomen daarom koste de terugweg me 40 thb in plaats van 15 op de heenweg. Kom er wel overheen hoor! :-)
Strakjes ga ik eten bij May Kaidee een bekend vegetarisch eettentje hier in Bangkok. On de leuke kokkin uit kanchanaburi heeft daar 6 jaar gewerkt. Ben benieuwd of het eten er net zo lekker is?
Zal er strakjes over schrijven.

Heerlijk gegeten bij May. Een buffet. Niet zo groot want er staan maar 7 tafels in het eettentje. Elke keer als er een gerecht op was werd het met een ander gerecht aangevuld.
Ook nog haar kookboek gekocht dan kan ik al dat lekkers thuis voor Frank ( en natuurlijk mezelf) maken.
Daarna nog even over Kao San Road gelopen.
Nog even een massage en dan naar bed. Morgenochtend om negen uur met een minibusje naar de luchthaven.
Ik kijk terug op een fantastische reis. Heb me geen minuut alleen gevoeld
Geen seconde verveeld en geen moment spijt van het besluit om alleen te gaan. Natuurlijk zal ik blij zijn als ik Frank de kinderen en m'n moeder weer zie.
En dan nu weer naar het gewone leven. Hoewel gewoon, Rik is in de tijd dat ik hier ben op zichzelf gaan wonen en Paul in zijn nieuwe appartement. De wasmachine heeft het begeven. Dus een voordeel, ik hoef niet meteen aan de was en strijk. En ook de laptop weigert om ook maar iets te doen. 't is maar goed dat ik hier niet de big spender heb uitgehangen:-) .
Groetjes vanuit een benauwd Bangkok.

• 16 Februari 2013 - 16:41

Bep :

Goede reis terug Corrie, ik heb met plezier je verslagen gelezen.
    En geen man over boord jou bijna buurman heeft heel veel wasmaschines.
    Als je vast zit kom de was maar bij mij in de machine stoppen, die maakt tegenwoordig geen overuren meer.

• 16 Februari 2013 - 17:16

Jessica:

Gelukkig zie je er de lol nog van in, :-P tot morgen, xx

• 16 Februari 2013 - 18:05

Coby:

ha Corrie

Fijn dat je een mooie reis gehad hebt. ook fijn als je weer alive and well terug bent in Nederland en dat wassen???? Ach als iedereen de deur uit is zal dat wel meevallen hahahaha

groetjes uit Rijen xx

• 16 Februari 2013 - 18:11

Anita:

Hele goede reis terug en fijn dat alles goed is gegaan en je je alleen vermaakt hebt. Kan me voorstellen dat je blij bent om iedereen weer te zien ook al is er wat veranderd.

• 16 Februari 2013 - 20:19

Mojo:

Leuk Corrie, ik heb echt genoten van je verslagjes! Goede reis terug en och die wasmachine, komt goed! Wij zijn niet het type "Big Spenders op reis" maar "genieters op reis" dus hebben we nog geld over voor een wasmasjien:)

• 16 Februari 2013 - 22:25

Frank:

De laatste wasjes zijn door je lieve moeder gedaan.
    Ze komt mee naar Brussel en kan niet wachten om je weer te zien.
    Rik heeft z'n plaats afgestaan omdat hij je al op de heenreis heeft uitgezwaaid.
    Een hele goede reis ennog 21,5 uur dan zijn we weer SAMEN.
    XXX Frank

• 18 Februari 2013 - 14:16

Janny:

zo ff de laaste dagen van je gelezen. nou zit er op corrie geweldig ik heb genoten van je verhalen en foto.s. kon alleen de laaste dagen niet kijken joop en ik waren met vrienden naar wenen paar dagen.
    maar ik heb vandaag de schade ingehaald.

welkom thuis. was al gedaan?? al bij rik en paul geweest?? al gekookt uit je kookboek??
    hahaha grapje geniet nog maar ff na

xxjes