Wandelen - Reisverslag uit Ðảo Cát Bà, Vietnam van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu Wandelen - Reisverslag uit Ðảo Cát Bà, Vietnam van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu

Wandelen

Door: Corrir

Blijf op de hoogte en volg Frank en Corrie

21 April 2016 | Vietnam, Ðảo Cát Bà

Regen horen we in de nacht van dinsdag op woensdag.
Voor het eerst sinds we in vietnam zijn..
En 's morgens regent het nog steeds.
Blijven tot negen uur in ons bed liggen en gaan er dan toch maar uit.
Weten niet tot hoe laat er hier in het hotel ontbijt geserveerd wordt en om met dit weer buiten de deur te gaan eten lijkt ons ook niet zo'n goed plan.
Alles wat we bij hebben zit in een kleine dagrugzak dus als we nat regenen zijn we zo door onze droge kleren heen.
Om half elf stopt het met regenen en komt er heel voorzichtig een zonnetje door.
Op de scooter gestapt een naar het nationaal park gereden voor een wandeling.
We hadden een vest aan maar die was al snel uit.
De wandeling naar de top van een berg( rots,) weliswaar een aangelegd pad maar toch erg pittig. Als je heel goed kijkt zie in het midden van de foto onder de middelste draad een heel klein dakje. Tot daar zijn we heen gelopen.
Terug in de City zijn we naar het strand gereden maar het was toch te fris om te zwemmen 26 graden maar geen zon.
Een pad rondom een uit de zee opkomende rots makkelijk te lopen en prachtig uitzicht over de zee. Maak heel wat foto's maar krijg het niet zo vastgelegd zoals we het zien.
Lekker gegeten in een restaurantje en buiten stond een man een van de personeelsleden te masseren. Voor de grap zei ik dat ik het ook wel wilden.
Nou ga maar zitten een heel intensieve hoofd, gezicht,schouder, arme ,en rug massage. Niet hard maar je voelde dat de man precies wist waar ie mee bezig was.
Gewoon op een stoeltje voor het restaurant langs de kant van de weg.
Uiteraard de beste man er wat voor gegeven wat hij met een stralende glimlach aan nam.
Om drie uur vannacht werden we wakker van de herrie.
Storm, bliksem , regen het ging vreselijk tekeer buiten.
Vlug ons bed weer in en maar hopen dat het ophoud.
Vanmorgen was het gelukkig weer droog, maar de zon liet zich ook vandaag maar af en toe zien. Naar de markt een koker pringles, ananas, zoete koekjes en een grote fles water we waren klaar voor een wandeling.
Gisteren route 1 gelopen vandaag route 2.
Minder heftig maar wel langer en er lopen erg weinig mensen omdat ze bij de ingang iedereen adviseren om route 1 te lopen. Erg mooie natuur en je hoort er alleen geluiden van het woud.
De apen hoor je roepen maar we hebben ze niet gezien.
Naar het hotel, douche en eten was de bedoeling. Maar helaas geen warm water meer, strakjes nog maar een keer proberen. Morgen middag gaan we terug naar Halong met de ferry van 16.00 uur. Hopen dat de zon zich morgen laat zien zodat we nog even de zee in kunnen.

• 21 April 2016 - 13:53

Cathy:

Geen zwemweer, maar heerlijk wandelweer. Ik wens jullie nog wel wat zonnewarmte toe, voordat je naar onze frisse lente komt. Veel plezier nog!

• 21 April 2016 - 21:52

Jessica, Victor En Rik:

Hoi, we zijn hier met drieën aan het bbq-en en leZen jullie leuke verhaal. Geniet er nog van de laatste dagen, XXX van ons

• 23 April 2016 - 09:40

Janny: