Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Frank en Corrie

03 Februari 2013 | Thailand, Chiang Mai

Afgelopen nacht heb ik gelogeerd in een hotel van een Nederlandse eigenaar en zijn Thaise vrouw. Dit was dus niet mijn bedoeling, want ik heb nogal vooroordelen daarover. Maar zo zie je maar weer dat je die toch wel eens bij moet stellen. Dit was dus geen dikke oude man man met een veel jongere vrouw. Hij had jaren als reisleider gewerkt hier in Azië
Was erg gezellig aan de bar nog wat biertjes gedronken. Raar maar waar hoe meer bier hoe beter mijn engels.( of denk ik dat dan?:)
Vanmorgen verhuist naar sixty house op aanraden van Rik.
Goedkoop, schoon en een prima locatie.

De parade van het bloemen festival was gisteren, maar vandaag kon je de praalwagens nog bewonderen. Ben er naartoe gelopen, het was een flinke wandeling maar zeker de moeite waard. Er omheen natuurlijk weer veel eetkraampjes en een park waar werkelijk iedereen zit te eten.
Toch maar een songtaew terug genomen.
En natuurlijk strakjes naar de zondagsmarkt.

Zo wilde ik morgen naar Pai gaan en logeren bij Pai Chan.
Gebeld maar er was pas plaats vanaf dinsdag. Niet echt getreurd want in Pai is meestal wel iets te vinden. Werd ik zonet gebeld , had niet eens mijn telefoonnummer doorgegeven (nummerherkenning) dat ik morgen daar al terecht kan. Super toch zo'n service.

En wat nu toch helemaal leuk is Arno en Jeannette zijn ook in Thailand. Heb mail contact gehad en hebben voor vanavond afgesproken.


  • 03 Februari 2013 - 13:30

    Ank:

    Hi schone zuster,
    de wereld is dus ècht klein hè, dat jij daar J en A daar op je vakantie tegen gaat komen.
    Geef ze maar 'n knuffel van ons en voor jullie alle drie nog een heerlijke tijd de komende weken.
    Liefs uit een bewolkt (maar nog droog) Tilburg,
    xxx Ank

  • 03 Februari 2013 - 14:55

    Anita:

    dat is zeker service dat ze je terug bellen. Heb je deze reis al eens met Frank gemaakt of zit je in een heel ander gedeelte van thailand ? Ik ga even een paar dagen skiën dus kan je even niet volgen maar veel plezier en geniet van het mooie weer, hier is het koud en waait het heel hard.

  • 03 Februari 2013 - 16:34

    Frank.:

    Prachtige foto's van die wagens, zou dat ook graag zelf gezien hebben.
    Super leuk dat je A. en J daar gaat ontmoeten.
    En ook dat schaaltje met dat lekkers uit Frank's snoepkraampje, t water loopt me in m'n mond.
    Ik ben gisteren met J. en V ook heerlijk uit eten geweest, was super gezellig.
    Liefs XXX

  • 03 Februari 2013 - 17:51

    Jolanda:

    hallo corrie leuk om al je berichten bij te houden je vermaakt je goed alleen ik vind het heel dapper van je dat je het avontuur alleen aangaat. je leert je zelf goed te kennen door eens helemaal alleen te zijn. ik wens je nog een veilige reis toe. en we zullen je avonturen blijven volgen. groetjes van ons beide.

  • 04 Februari 2013 - 08:50

    Janny:

    zo daar kan het keukenhof nog wat van leren zeg wat een mooie wagens ... ruik je de bloemen ook?
    wat gezellie een date daaro haha zo zie je maar U NEVER WALK ALONE..




    XXXXJES

  • 04 Februari 2013 - 17:59

    Moeder:

    corrie,
    Ik zit nu bij Frank, heeft me uitgenodigd te komen eten, lief hé.
    We eten aardappelen, spruitjes en een stooflapje, lekker hoor.
    Ik was erg blij met je telefoontje vanmorgen en m'n dag kon niet meer stuk.
    De foto's nu gezien ,zijn erg leuk.
    Ik hoop dat je de rest van je reis net zo leuk gaat vinden.
    Heeeeeel veel groetjes en liefs,
    Je moederXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Thailand 2013 in m'n uppie

Voor de vijfde keer naar Thailand.
Deze keer in m'n eentje

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2013

Laatste dag

14 Februari 2013

Hellfire pas

13 Februari 2013

Kanchanaburi

11 Februari 2013

Gerold

10 Februari 2013

Weer helemaal happy
Frank en Corrie

Actief sinds 26 Sept. 2009
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 122115

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2017 - 29 Oktober 2017

Thailand 2017

08 Oktober 2016 - 30 Oktober 2016

Alleen naar Thailand

02 April 2016 - 24 April 2016

Vietnam 2016

03 Oktober 2015 - 26 Oktober 2015

Thailand 2015

04 Oktober 2014 - 27 Oktober 2014

Thailand 2014

05 Oktober 2013 - 29 Oktober 2013

Thailand 2013

26 Januari 2013 - 17 Februari 2013

Thailand 2013 in m'n uppie

06 Oktober 2012 - 29 Oktober 2012

Thailand en Laos 2012

08 Oktober 2011 - 01 November 2011

Thailand 2011

04 Juni 2011 - 15 Juni 2011

Sharm el sheikh

03 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

thailand 2010

04 Oktober 2009 - 02 November 2009

maandje thailand

Landen bezocht: