Naar Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu Naar Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Frank en Corrie - WaarBenJij.nu

Naar Chiang Mai

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Frank en Corrie

02 Februari 2013 | Thailand, Chiang Mai

Hoe begon mijn dag vandaag?
Vanmorgen om negen uur lag ik nog in m'n bed toen ik bedacht,als iik vandaag naar Chiang Mai ga maak ik het bloemenfestival nog mee.(weet wel niet wat het precies is)
Dus de ipad aan en een kamer gezocht, veel blijkt vol te zitten dus voor de zekerheid geboekt. Had al een kamer voor zondag dus moet ik daar wel even verhuizen. Om half tien zat ik aan het ontbijt en om kwart voor tien liep ik naar de bus. Deze stond op het punt om weg te rijden maar vol is niet vol hier in Thailand. Ik zat samen met een Fransman achterop de laadklep van de open bus. Goed tien uur op het busstation en om kwart over tien vertrok de bus. Daar ga ik weer:-)
Heb nog wel aan de bus chauffeur gevraagd of ie bij het treinstation kan stoppen voor me en hij zei ja, maar ik weet niet of hij me wel begrepen heeft. Ik kan daar dan bij Aya een scooter huren ben ik lekker mobiel.
Heerlijk om zo te reizen!! ??
Strakjes in Chiang Mai verder.

Zojuist een thaise vrouw naast me komen zitten in de bus.
Heeft nog nooit een ipad gezien en vind het allemaal reuze intresant.

Ben goed aangekomen in Chiang mai en ben nu aan het eten bij de taste from haven. De buschauffeur had me dus niet goed begrepen en toch beland bij het busstation. Omdat ik best wel moe was/ben heb ik besloten om nu toch maar geen scooter te huren zo in de spits en mezelf door een songthaew
naar m'n hotel te laten
brengen. De naam en afbeelding op de ipad laten zien en vertelt dat het bij de nachtbazaar was en hij knikte overtuigend. Tot mijn stomme verbazing werd ik dus bij de nachtbazaar afgezet. Ik was al uitgestapt en zij tegen de chauffeur dat hij me naar m'n hotel moest brengen. Na wat gekrakeel wilde hij 't geld dat ik voor hen had uit m'n hand gritsen. Ik had het goed vast dus lukte het hem maar om 20 thb te pakken = 50 eurocent. En hij scheurde snel weg. Zoiets heb ik dus nog nooit hier meegemaakt. Aan verschillend mensen gevraagd maar niemand kende het hotel. Een aardige tuctuker voor me gebeld en gelukkig was ik er maar 5 minuten lopen vandaan.

• 02 Februari 2013 - 14:36

Frank En Corrie :

@Janny, mijn arm en pols doen al pijn vanaf de vorige vakantie hier in Thailand.
    Al een paar keer bij de dokter geweest en die zegt. " ik weet niet wat het is pak maar pijnstillers" lijkt volgens hem wel een beetje op RSI maar ik doe geen handelingen waar ik dat van zou krijgen.

• 02 Februari 2013 - 16:05

Ank:

Hi Corke,
    hij gaat goed zo die gaat hè, helemaal super.
    Corrie, 2 dagen geleden kregen we 'n mail van Jeannette en Arno waarin ze o.a. schreven dat ze toen ook naar Chiang Mai gingen. Wie weet kom je ze nog tegen. Als je het leuk vind kan ik Arno's emailadres naar je sturen, mocht je ze willen contacten. Laat maar weten of je dat wilt.
    Geniet er nog van en 'n kusje van je schone zusje xxx

• 02 Februari 2013 - 17:03

Jessica:

Hey mama, wat een leuk verhaal, je maakt daar ook vanalles mee zeg. Wij hebben vandaag geklust bij paul en gaan nu douchen want strakjes weer met papa in de stad afgesproken.
    xx

• 02 Februari 2013 - 17:54

Paul En Chantal:

Hi mama,

Kennen ze je nog bij a taste from heaven? ;-) Leuke verhalen hoor, wij krijgen er ook zin van om op vakantie te gaan :)
    Wij hebben vandaag met hulp van Johan, Papa, Jessica en Victor vandaag echt lekker veel kunnen doen in het appartement, het schiet lekker op :)

Liefs Paul en Chantal

• 04 Februari 2013 - 08:46

Janny:

he corrie,

mischien beknelling van een pees... goed latenmasseren in je nek...
    wouwww wat een verhaal weer zeg . heerlijk

xjes janny